ΤΑ ΝΕΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

Τη φετινή σχολική χρονιά παρουσιάστηκαν δύο νέα εκπαιδευτικά προγράμματα στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Σαλαμίνας και του Πόρου.

«ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΕΙΡΕΙΟ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ, ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΜΙΑΣ ΠΗΛΙΝΗΣ ΤΡΙΠΟΔΙΚΗΣ ΧΥΤΡΑΣ», ήταν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που σχεδιάστηκε για το Αρχαιολογικό Μουσείο της Σαλαμίνας.

Με αφορμή τη φανταστική ιστορία μιας πραγματικής πήλινης τριποδικής χύτρας, οι νεαροί επισκέπτες ταξιδεύουν στον τόπο και στον χρόνο για να γνωρίσουν την Σαλαμίνα των μυκηναϊκών χρόνων και το ανακτορικό συγκρότημα στα Κανάκια. Η ξεναγός τους, μια πήλινη τριποδική χύτρα, αφηγείται στα παιδιά τις περιπέτειές της και τα καλεί να την γνωρίσουν από κοντά μέσα στην προθήκη του Μουσείου. Στη συνέχεια οι μαθητές επισκέπτονται την αθέατη πλευρά του μουσείου,  το εργαστήριο συντήρησης,  για να μάθουν πώς συντηρούνται τα ευρήματα των ανασκαφών.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα παρουσιάστηκε πειραματικά τον Μάιο του 2015 και από την επόμενη σχολική χρονιά θα υλοποιείται  κάθε Οκτώβριο στο Αρχαιολογικό Μουσείο  της Σαλαμίνας.

«ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ». Η νέα δράση που σχεδιάστηκε για το  Αρχαιολογικό Μουσείο του Πόρου, υλοποιήθηκε πειραματικά σε συνεργασία με το 2ο Νηπιαγωγείο Πόρου. Θέμα της ήταν τα αρχαία παιχνίδια. Οι μικροί μαθητές γνώρισαν τις πήλινες πλαγγόνες (κούκλες) και τα άλλα παιχνίδια του μουσείου. Στη συνέχεια προσπάθησαν να φανταστούν τα παιδάκια που έπαιζαν με αυτά και να τα αποτυπώσουν στο χαρτί.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και μαθητές πρώτης σχολικής, θα υλοποιείται κάθε Μάιο στο Αρχαιολογικό Μουσείο του Πόρου.

ΕΥΗ ΠΙΝΗ

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s